blogg

blogg

fredag 27 juni 2014

Saknar min son!!!


Idag har jag haft en sådan där jobbig dag, tänkt mycket på vår son som vi förlorade i v. 22 
Saknaden är stor och det gör så oerhört ont... Jag minns forfarande när jag satt med honom i mitt knä och pussade på hans panna och sa att jag älskade honom och jag sa att jag var tvungen att ta ett förväl att vi syns snart igen och att hans farmor finns där vid hans sidan att han aldrig behöver  känna sig ensam dit han skulle fara. Jag kan forfarande se hans lilla söta ansiktet framför mig och  känna hans doft  jag ville verkligen inte ta ett förväl men det gick tyvärr inte att rädda honom .  Jag kommer alltid minnas och sakna honom för han var min son. Älskar dig Justin. 

Flyg min ängel Flyg 

Här är en låt och en text

När jag tänker på vår Justin

Tårar från himlen

https://m.youtube.com/watch?v=D_g-srh2gzo

Ännu en novemberdag 
Alla färger suddas ut till den gråa nyans 
Fast jag vet att solen finns där nå'nstans 
Har jag svårt att det ske 
Som ett litet barn kan se 

Tårar från himlen, när änglarna gråter 
Är tårar av glädje och tårar av hopp 
Tårar från himlen, när regndroppar faller 
Blir till en flod som bär kärlekens bud till dig 

Ja, jag ser hur månen lyser ner på mig 
Jag tänker: kan man fara dit, kan jag hitta till dig 
En resa bortom både rum och tid 
Kräver barnens fantasi att göra tanken fri 

Tårar från himlen, när änglarna gråter 
Är tårar av glädje och tårar av hopp 
Tårar från himlen, när regndroppar faller 
Blir till en flod som bär kärlekens bud 

Mellan dröm och verklighet 
Finns svar på livets hemlighet 

Tårar från himlen, när änglarna gråter 
Det är tårar av glädje, av kärlek och hopp 
Tårar från himlen, när regndroppar faller 
Det blir till en flod som bär kärlekens bud 
Som bär kärlekens bud till dig 

Inga kommentarer: