blogg

blogg

lördag 7 juni 2014

Kikat på bilar!

Idag har vi varit iväg och kikat lite på bilar...vi har funderat på eventuellt köpa en ny men vi får se...vi vet inte riktigt vad vi är ute efter...just nu har vi en Volvo V50 


Och den har varit super bra, den rullar bra och är perfekt för barnfamiljer men jag sitter inte så bra bakom ratten just för jag är så kort..Volvo är inte för korta människor hihi sitter så långt fram man kan komma och jag når så där till pedalerna...det är så svårt att välja bil idag finns så många att välja emellan.. 
Men jag behöver en familjebil som en kort människa kan köra, bra bagageutrymme, bra utrymme i baksätet eftersom vi har två bilbarnstolar samt få eventuellt plats med en till passagerare i bak och den ska vara hyfsad bensinsnål eftersom vi åker en hel del med bilen så om någon har bra förslag så lämna gärna en komentar så vore jag jätte tacksam för det .. Pöss 

Inga kommentarer: