blogg

blogg

fredag 6 juni 2014

Nationaldagen!




Idag har det varit en lång dag både för mig och barnen men en väldig trevlig dag vill jag säga. Har firat nationaldagen med min mans moster och barn samt min mamma och vi stötte på min bror med barn också. Vi gick iväg på en marknad där det fanns uppträdande och hoppborg, fiskdamm, ponnyridning, ansiktsmålning och mycket mycket mera...  Det var mycket folk i farten och solen sken på oss idag, så det blev en riktigt trevlig dag för oss! 





Gillade min brors tröja han hade på sig idag... Där det står 
"Sverige är fantastiskt"  : ) 

Efter marknaden så gick vi hem till oss och lagade en god middag och avslutade kvällen med lite vin. 



Nu är både barn och jag trötta så jag säger godnatt gott folk så hörs vi imorgon !!!! Pöss 




Inga kommentarer: