blogg

blogg

lördag 5 juli 2014

Solsken : )

Idag har vädret varit helt underbar önskade dock själv att jag skulle ha mått lite bättre. Som sagt som jag tidigare har tagit upp så är jag konstant sjuk och har upp och ner dagar och idag har jag haft en sådan. Har egentligen så varje dag men idag var det extra jobbigt både med min mage samt värk i både rygg och armar och resultatet i det ledde till huvudvärk från helvete! Men nog pratat om det så tog jag mig iaf ut kan ju inte ligga hemma och känna efter barnen måste ju ut och få lite frisk luft. Så vi gick över till min mamma och fikade lite. 



Var helt underbart att sitta på hennes balkong och fika i denna härliga sommar värmen. 

Alfredo var inne i stan idag och hälsade på en god vän till han som snart ska gifta sig så han följde med och var smak råd för en ny kostym som han skulle köpa. 

Efter fikat gick jag och barnen till en vattenpark som ligger ganska nära hos oss där vi bor tänkte passa på och låta ungarna springa av sig lite. 








Sen blev det lekplatsen påvägen hem



Har varit ute hela dagen och känner mig helt slut och det gjorde ungarna med båda däckade direkt efter middagen på soffan : ) 



Så nu säger vi godnatt !!!! 









Inga kommentarer: