blogg

blogg

söndag 6 juli 2014

Solen finns kvar!

Solen finns kvar och det är forfarande skönt ute och jag hoppas det håller i ett tag till, njuter verkligen i solen och är ute med barnen varje dag man får passa på medans man kan för man vet ju aldrig när solen kan försvinna. 

Idag så hämtade min mamma Emilio för hon ville ha sällskap när hon skulle iväg och shoppa och alfredo jobbade, så jag passade på och åkte över till min bror med min pappa och Vanessa. Brossan höll på att fixa med sin båt idag som han nyligen har köpt. 



Medans pojkarna lekte med båten passade kusinerna på att leka lite med lego ute på gården. 








Brossan hade köpt extra flytvästar åt våra barn oxå så vi kan åka med nästa gång så vi prov testade lite idag för att se om den satt bra : ) 

Låter som det kommer bli en riktig härlig sommar : ) 




Inga kommentarer: