blogg

blogg

tisdag 15 juli 2014

Får åka hem!

Idag får jag åka hem, så himla skönt. Mår mycket bättre idag men är inte 100 % kry . Får åka hem och slappa lite på soffa och titta på en film måste nog ta det lugnt i ett par dagar. 


Ser lite piggare ut idag. 

Jag var ganska missnöjd på sjukhuset för på uppvakningsavdelningen så var det ganska otrevlig personal. Jag sa till om att jag hade ont i armen där nålen satt och svaret tillbaka med en nonchalerande ton var att jag var tvungen att bita ihop om jag ville ha smärtstillande, säger man så? 
Sen var det en äldre kvinna som låg och skrek hallå hallå någon där? Hon var bara rädd och lite förvirrande. Då stod det flertal personal som nonchalerade henne totalt och snackade skit om henne så alla andra hörde vad dom sa om henne, i mina ögon borde sådana människor inte jobba med andra människor som inte kan visa empati eller ha någon tålamod. Blir så jävla arg över sådant här saker. 


Jag vaknade upp iaf till en fin utsikt man är så van att bara se betong när man är på sjukhus. 

Nu ska jag iaf hem och kramas med mina  barn. 
Pöss 

Inga kommentarer: