blogg

blogg

måndag 14 juli 2014

Inlagd på sjukhus igen!

Nu är jag inlagd på sjukhus igen, har redan tappat räkning på hur många ggr jag har legat inne men det börjar bli en Vana och jag borde få ett eget rum med mitt namn på : ) jag har igen fått en kraftig infektion och det beror på min hudsjukdom som jag har och fått en stor böld under armhålan som har orsakat feber och smärta och därför ska dom operera mig inatt så jag blir kvar över natten och på morgonen..hoppas iaf att jag återhämtar mig innan Furuviksparken, det blir ingen bada för mig och jag får nog ta det lugnt men förhoppningsvis så är jag på benen igen. Fin utsikt har jag från rummet det är iaf något. 



Saknar mina barn otroligt mycket och det är bara en natt men det var jobbigt att höra sonen skrika efter mig och så grät han för han ville ha sin mamma. : (  men men är nog hemma imorgon om febern och det ger med sig..

Pöss 

Inga kommentarer: