blogg

blogg

tisdag 1 juli 2014

Skit väder!

Idag har det varit riktigt skit väder, kallt och ruggit. Tänkte jag skulle ha hittat på något med barnen ute men det gick knappt att vara ute började att regna på eftermiddagen. Vi var iaf ute på förmiddagen jag och barnen och åt lunch med min mamma och hennes vän, min pappa var där oxå på ett sommar café, sedan hann vi gå på en second hand butik  och kika lite ibland så kan man hitta ett par riktigt fynd. Påvägen hem såg det ut så här på himlen


Fick springa hem för att inte regnet skulle hinna fatt oss och vi hann precis hem innan för dörren innan det började regna, vilken tur vi hade. 

På eftermiddagen så kom en god vän till mig och hälsade på och vi käkade middag ihop och lekte lite med barnen som vanligt tar hon med massvis med godis och kakor så ungarna blir helt uppe i varv så nu får ungarna vara utan godis en hel vecka sen blir det hämd den dagen hon får barn : ) hihi 



Ha en trevlig kväll gott folk!!! 






Inga kommentarer: