blogg

blogg

måndag 8 december 2014

Tung dag!

Idag har det varit en ganska tung dag. Jobbigt ibland att ha båda barnen hemma och båda har varit sjuka, rastlösa och otåliga. You name it. 
Bråk hela dagen om små saker, upp och ner, kasta saker, lyssnar inte jag allt som man kan tänka sig bara gå snett. Mina två livliga krabater måste ut och rastat om dagen annars blir det kaos här hemma. Men vad gör man när båda två är sjuka och febriga och man inte kan vara ute? Ja pyssla, se på film, leka m.m men om inte det tillfredställer mina barn och myror i benen och inget man föreslår duger? Vad gör man då? Jag kan säga både mitt och barnens tålamod existerade inte idag och dagen har känt både tung, lång och jobbigt. Så imorgon blir det att vara ute. En stund på dagiset sen en stund efter dagiset. För att vara hemma hela tiden funkar inte för oss. : ( 

Trött mamma 

Inga kommentarer: