blogg

blogg

lördag 6 december 2014

Julhandlat!

Idag har maken och jag smitit iväg för att julhandla lite, det blev ett par julklappar samt några små paket till julkalender som jag själv har gjort i år.

Finns ett inlägg sen tidigare under julkalender. Gå gärna in och kika på den, inte världens vackraste men det duger hur bra som helst för det vi ska använda den till samt bra återbruk : ) 

Emilio är helt inne på polis saker just nu så det blir nog inte så svårt att köpa till honom och Vanessa är ju tjej och där finns det ju 1000 saker att köpa : ) kan inte förstå att ibland är det mycket lättare att köpa till tjejer än killar gäller även kläder ibland blir jag helt tokig för jag aldrig hittar något snyggt till Emilio o när jag gör det kostar det skjortan, vrf? 
Borde ju vara lika samma gäller det leksaker. Och jag vill inte ens gå in på hur mycket leksaker kostar speciellt runt jul helt vansinnigt. 


Idag till middag trodde Emilio att han var hund??? Fråga mig inte vrf men han skulle äta maten utan bestick och inte använda sina händer. Barn är barn va säger man? 


Inga kommentarer: