blogg

blogg

torsdag 18 december 2014

Julstressen

Nu börjar det kännas av att julen börjar närmar sig... Sprungit hit och dit idag och knappt hunnit göra det jag skulle göra. Storhandla stod på schemat men jag vaknade upp med en liten sjukling här hemma så det har varit extra jobbigt för att hinna med det jag skulle ha hunnit med. Jag hann iaf handla lite men glömde typ hälften så det lär bli en till sväng till affären : ( 

Emilio har varit på hörselkontroll idag och det gick väl si så där..tror inte att han kan sitta still i 5 min för att förstå vad han ska göra och vi har misslyckas nu tre ggr ska göra ett nytt försök igen i januari om han misslyckas då måste vi åka in till hörsel mottagningen på sjukhus för att vara riktigt säker på att han hör som han ska göra. Suck börjar verkligen tröttna på sjukhus besök har ju vart en hel del sen mina två barn föddes men men det är bara ta det som det är och hoppas på det bästa. 


Storhandla med morfar 


Lite lek i väntrummet tills vi ska in på kontrollen 

Inga kommentarer: