blogg

blogg

tisdag 2 december 2014

Ååh jag orkar inte!

Trodde dagen skulle bli en bra start på veckan men näää... Vaknade upp med en febrig liten tjej här hemma och ändå så har hon precis gått på en penicillin Kur och vi avslutade den förra veckan och nu är hon sjuk igen, jag fattar inte!!!! 

Själv börjar jag må lite bättre men fortfarande matt i pälsen. Så idag fick jag gå och lämna Emilio ensam på dagis då han är fortfarande frisk, peppar peppar. Hoppas det förblir så, han har iaf klarat sig otroligt bra, speciellt nu på den senaste tiden med tanke på hur sjuka båda jag och Vanessa har varit. 


Utslagen liten tjej 


När Emilio kom hem idag skulle han leka doktor och lös med ficklampa i vanessas mun och se om hon var sjuk hihi så söta tillsammans : ) sen pysslade han om henne lite <3<3<3 


Jag hann också  med ikväll och göra en tomte av granris till min pappa. Min pappa blev super glad för den så nu står den ute på hans uteplats : ) 

Imorgon blir det full rulle ska till sjukhuset och maken blir hemma med sjuklingen så det är nog dax för mig att sova taxin kommer redan klockan 07.00 så godnatt så hörs vi imorgon. 

Inga kommentarer: