blogg

blogg

måndag 1 december 2014

Full fart igår!

Det var full fart igår från morgon till kväll och det var nog bra med tanke på sorgen jag bar inombords mig så hann man inte känna och tänka så mycket. Först som jag berättade innan så var vi på kyrkogården och lämnade en krans som jag hade gjort själv till vår son Justin sen for vi hem och jag bakade pepparkakor tillsammans med barnen. 




Sen bjöd vi hem mormor och morfar på en fika. Mormor bor just nu med oss för hon har fått tyvärr nu innan jul en vattenskada i sitt kök och kan inte bo hemma på flera veckor. Verkligen tråkigt för henne men ungarna tycker det är kul att hon bor här iaf : ) 



Gjorde ett gäng knäcke knäck oxå och dom blev faktisk super goda. 

Kommer lägga upp recept senare
Så håll utkik efter den : ) 

Idag har jag mest suttit vid datorn för att få iordning på  den nya hemsidan mer info inom kort. 

Nu blir det lägg dax upp tidigt igen imorgon kram kram 

Inga kommentarer: