blogg

blogg

onsdag 19 november 2014

Fortfarande sjuka!

Här hemma är vi fortfarande sjuka och det känns verken bättre eller sämre men hoppas på att det ska gå åt rätt håll är inne på andra dagen på penicillin kuren så det borde ge med sig snart. 

Ligger och vilar mest om dagarna men har hunnit med lite mer julpyssel idag och det blev ett par ljus till. 


Emilio har gått på dagis som vanligt och igår fick han sova hos mormor så jag fick en chans att vila upp mig lite, men det är inte så lätt att vila upp sig då man har en 2 - åring som är lika sjuk som mig men underlättade lite när det var bara jag och Vanessa hemma, gubben jobbar som vanligt och jag hoppas att han slipper bli sjuk som vi, nu innan jul : ( 

Näää nu ska vi försöka sova så vi blir friska någon gång så godnatt : ) 
 

Inga kommentarer: