blogg

blogg

onsdag 12 november 2014

Allvarligt!

Allvarligt, nu får det räcka. Yepp sjukstuga snart dax igen. Vanessa snorar och Emilio börjar få en hemsk hosta och själv har jag legat däckad hela dagen. Ont i leder, hals och öronen. Jag orkar snart inte så mycket mer. Alvedon slutar snart hjälpa mig samt penicillin, sen då? Vad ska jag ta mig till sen när det inte finns mer medicin att ge?börjar bli tröttsamt det här. Ska försöka ta mig till nån läkare imorgon eller på fredag. Så dumma tider till läkaren, är precis den tiden när jag lämnar barnen på dagis då dom har drop in, dom har drop in till halv elva men då brukar det vara så fullt så dom har satt upp en skylt att dom inte tar in fler patienter men men ska försöka hitta en lucka och ta mig dit för så här kan man inte gå längre. Börjar få ont om krafter nu : ( 


Inga kommentarer: