blogg

blogg

fredag 5 december 2014

Rastlös

Börjar bli väldigt rastlöst här hemma fast vi har pysslat en hel del idag. Vi har målat, byggt tåg baner, förlagt några ugglor som jaf har ritat, gjort en tacka av en kartong som det står god jul på, lagat mat tillsammans och självklart kollat på idol. Förstod att Lisa skulle vinna men jag hejade på molly : ) här hemma så sover alla och självklart så är det bara jag som är vaken. Jag tycker det är ganska skönt att vara vaken ganska sen för det är då jag får min lilla egen tid och det kan verkligen behövas ibland.

Ikväll när alla hade somnat så höll jag på med den nya hemsida som snart kommer läggas upp, hoppas ni har tålamod tills den blir klar, man fastnar lätt ibland och krångla ska väl det alltid göra 
: ) när det gäller datorer hihi jag hoppas iaf hemsidan kommer bli bättre och nu kommer jag ha både blogg och hemsida på samma adress och det kommer bli lättare att söka på sidan. 
Mer info inom kort. 

Men nu säger jag iaf natti natti 

Inga kommentarer: