blogg

blogg

onsdag 24 december 2014

Julafton

Wow nu har äntligen julafton varit, och jag känner mig super nöjd. Full fart från morgon till kväll med Kalle anka på tv och fantastisk god julbord tillsammans med dom bästa, kan inte bli så mycket bättre. Ungarna somnade i bilen påvägen hem, mätta, glada och helt super nöjda. När barnen känner så, så känns det som att vi föräldrar har lyckats.... Jag blev kvällens chaufför i år  så jag har tagit det lugnt men även min man med då han sällan dricker så mycket och det tycker jag är bra, för jag gillar inte att man ska förknippa julen med mycket alkohol. 


Morgonen började med att små tomtenissar hade varit här o lämnat paket 


Mina julnaglar är ett måste 


Alla barnen med tomten 



Blev en liten blyg kram till tomten 


Blandat svensk och peruansk julbord 


Dom minsta tjej kusinerna 

Näää nu säger jag godnatt känner mig ganska trött men jag hoppas iaf att alla har haft en lika trevlig jul som vi har haft 
Så natti natti 

Inga kommentarer: