blogg

blogg

torsdag 25 september 2014

Sjuklingar!

Lämnat barn på dagiset i detta ruskiga vädret och sitter nu och njuter av min frukost. 


Är ganska slut idag har kommit in igen i en period när jag sover väldigt dåligt, har ganska ofta sådana perioder när jag inte kan sova och det är ganska frustrerande för kroppen säger att den är trött men något håller mig vaken. Känner mig inte ett dugg stressad eller beskymrad det har bara varit så här sen ung ålder och det är ibland lite jobbigt att ha det så för jag får mindre ork om dagarna. Samtidigt så har jag fortfarande problem med min mage och äter flera mediciner om dagen och nu har jag gått och varit små förskyld i över 2 månader som inte riktigt bryter ut, ont i halsen och det kliar lite i örat och nu börjat båda barnen känna likadant, snoriga och hostiga...hoppas och håller tummarna att det vänder snart tillbaka. Som vanligt är maken frisk blir så avundsjuk på honom ibland som alltid lyckas hålla sig borta från alla baciller. 
Och själv är jag nästan aldrig frisk och det känns som jag får precis allting och det tar väldigt mycket på mina krafter. Önskar att nästa år är mitt år att jag får vara frisk hela året...

Inga kommentarer: