blogg

blogg

lördag 24 november 2012

Syskon kärlek



2 kommentarer:

Cattis sa...

Fin blogg du har.

Väntar mitt andra barn nu men är precis i början av graviditeten.
Hittade din blogg av en slump. Grät floder när jag läste om Justin :( Livet är orättvist...
Blir positiv och glad av ditt sätt att berätta om din vardag. Förstår att du inte hinner skriva varje dag men jag kommer att följa den här bloggen fr.o.m.nu.

Dina barn är Jättefina, bra jobbat!

/Catherine

Unknown sa...

Tack för dom fina orden, dom värmer verkligen och grattis till graviditeten...Jag ska försöka samt att jag har lovat mig själv att jag ska försöka hinna skriva i bloggen varje dag, inte alltid lätt när man har två små här hemma. Snart kommer jag lägga upp mina nya hemsida oxå och det ser jag verkligen framemot. Riktigt kul att höra att vill följa min blogg det får mig verkligen mig mera motiverad arr fortsätta skriva.
kram caroline