blogg

blogg

tisdag 15 april 2014

Tillbaka till det normala!

Nu är vi tillbaka till det normala, båda barnen är friska och båda har varit på dagis idag... Kändes tungt att lämna Lill tjejen igen på dagis nu när vi har haft så långt uppehåll efter alla sjukdomar.. Hon grät och var skit förbannad på mig när jag lämnade henne och det var tunga steg för mig att gå där ifrån och det gjorde ont i hjärtat ville bara vända om och trösta henne och ta henne hem men jag vet att det är bra för henne att gå där så jag lämnade mitt skrikande barn och gick där ifrån.. Emilio är så lätt att hämta och lämna på dagis protesterar aldrig han verkar trivas riktigt bra där. Väl hemma så fick jag äntligen en chans att städa undan lite har inte blivit så mycket av det med tanke på barnens sjukdomar man har helt enkelt inte haft tid. När jag kom tillbaka till dagiset för att hämta barnen så stod Vanessa och rita med dom andra barnen och hon verkar va glad och det hade tydligen gått väldigt bra idag och ätit två ordentliga portioner med mat till lunch hon hade bara varit arg ett par minuter sedan hade det gått över..så himla skönt att höra vad glad man blir som mamma när det funkar så pass bra : ) 

På eftermiddag hemma satt jag och Emilio och pysslade lite, gjorde ett varsit armband, Emilio gjorde självklart ett armband till sin mormor! 




Emilios mästerverk 

På kvälls kvisten så började jag städa ut våran balkong samt satte igång och fräscha till den..bilder kommer senare 

Så nu är jag helt död så godnatt gott folk! 


Inga kommentarer: