blogg

blogg

tisdag 9 september 2014

Ute kväll med den bästa!

Idag har jag tidigare lämnat Vanessa på dagis som gick super bra att både lämna och hämta på dagis och det går riktigt bra nu att hon går på dagis och det känns riktigt bra för mig som mamma.
Känns kul!!! 

Förhoppningsfull.... : ) 

Emilio fick vara hemma idag med mig eftersom vi har varit iväg till talpedagogen och det gick bra det med han utvecklas mer och mer och man märker stor skillnad för varje gång vi har varit där. 

Och ikväll har jag själv varit iväg och träffat den bästa en gammal vän till mig som jag har inte sätt på länge. Vi var ute och drack lite vin och åt en god middag tillsammans och snackade lite skit... Skönt att få komma iväg ibland och få liten egen tid : ) 




Fick jätte fina presenter av henne både till barnen och till mig själv : ) 







Super glad .....

Tack gulliga Fanny för en trevlig kväll det här måste vi snart göra om igen : ) 


Inga kommentarer: